شرور سابقه‌دار آملی که سابقه بسیاری در شرارت و تیراندازی با سلاح گرم دارد، در مرکز مازندران در دام قانون گرفتار شد.

هفت تیرکش دعوای قبیله ای، عامل تیراندازی مقابل زندان آمل بودبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شرور سابقه‌دار آملی به نام "س- ش" شب گذشته در مرکز مازندران به دام قانون گرفتار شد.

این شرور اهل یکی از روستاهای بزرگ آمل بوده و سابقه زیادی در شرارت، دعوای قبیله‌ای و تیراندازی با سلاح گرم دارد که حتی طی چند مرحله دیگر نیز دستگیر شده بود.

"س- ش" اسفند ماه سال گذشته دست به تیراندازی مقابل اداره زندان آمل به سوی یکی دیگر از افراد شرور گرفتار در دام قانون کرد که در این بین تعدادی زخمی شدند.

پس از این ماجرا عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان آمل تلاش خود را برای دستگیری فرد آغاز کردند تا شب گذشته این مجرم با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت ناجا آمل در شهرستان ساری به دام قانون گرفتار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با افرادی که بخواهند به هر نحوی آرامش و امنیت عمومی را زیرسئوال برده و به خطر بیاندازند به شدت برخورد می‌شود.

ولی‌الله گنجیان‌مقدم اعلام کرد: قبل از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان جزئیات دستگیری این شرور آملی تشریح می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار