سه‌شنبه 5 اسفند 92 انجام شد

عرضه بلوکی سهام عمران تکلار در بازار سوم فرابورس ایران

بلوک 33.93 درصدی سهام شرکت‌ ساختمانی عمران تکلار، روز سه شنبه 5 اسفند‌ماه در بازار سوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد 509  سهم شامل 484 سهم و 25 سهم ترجیحی معادل 33.93 درصد از سهام مدیریتی غیركنترلي شرکت‌ ساختمانی عمران تکلار را به طور يكجا و به صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.
 
در حالی که زمان عرضه سهام این شرکت روزسه شنبه 5 اسفندماه تعیین شده، قیمت پایه هر سهم 2 میلیارد و 516 میلیون و 659 هزار و 599 ریال اعلام شده و آخرین سرمایه شرکت 15 میلیون ریال است.
 
بر اساس این گزارش، پرداخت ثمن معامله به صورت یکجا و نقد یا به صورت نقد و اقساط( 30 درصد نقد و مابقی اقساط سه ساله با نرخ 15 درصد) خواهد بود و حداکثر 20 روز کاری سازمان خصوصی سازی از تاریخ انجام معامله برای پرداخت حصه نقدی و ارائه فرم خارج از پایاپای، مهلت در نظر گرفته شده است.
 
لازم به ذکر است که شرکت‌های مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران و مسکن سازان ایران، شرکت مشاور مشارکت سازه های مقاوم میهن و سازمان توسعه مسکن ایران سهامداران عمده شرکت مذکور هستند و کارگزاری نهایت نگر عرضه کننده سهام آن خواهد بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، فرابورس ، گزارش ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار