مدال آور رشته دو و میدانی گفت:‌ مسئول ورزش به دغدغه‌ها و مشکلات ما در این رشته توجهی نشان نمی‌دهند.

شهربانو فلاحت‌پیشه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که درباشگاه مشغول تمرین هستیم مسئولان ورزشی هیچ امکاناتی در اختیار قرار نمی‌دهند و مشکلات ما را در این رشته ورزشی بررسی و حل نمی‌کند ولی زمانی که به عنوان بازیکنان تیم ملی دو و میدانی برای مسابقات کشوری اعزام می ‌شویم از هر نظر هزینه‌های ما را تقبل می کنند. 
وی همچنین افزود: به طور حرفه‌ای 3 ساله در این رشته فعالیت می کنم و علاقه زیادی به این رشته دارم و با توجه به سن و سال بالا هیچ وقت از تمرین و فعالیت در این رشته خسته نشدم. 

وی درادامه بیان کرد: تیم ملی ما حدود 40 نفر بازیکن دارد که در سنین مختلف هستند و 3روز در هفته تمرینات دو و میدانی و بدنسازی داریم تازمانی که بخواهیم درمسابقات کشوری شرکت کنیم آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشیم. 

شهربانو فلاحت پیشه اذعان کرد: این رشته ورزشی سن و سال خاصی نیاز ندارد و هر کسی در سنی باتوجه به وضعیت جسمی مناسب می تواند درآن فعالیت داشته باشد و من تصمیم دارم تا آخر عمر در این رشته ورزشی را ادامه دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در باشگاه از نظر وسایل و امکانات در مضیقه هستیم و توقع داریم مسئولان ورزشی به مشکلات ما بیشتر توجه نشان دهند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار