وزیر صنعت و معدن در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی تاکید کرد

حضور فعال سازمان میراث‌فرهنگی در نمایشگاه اکسپو میلان

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه اکسپو میلان 2015 نقش فعالی دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از میراث آریا محمدرضا نعمت زاده  وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به منظور بازدید از آثار شاخص و نفیس صنایع دستی انتخاب شده برای نمایش در اکسپو میلان صورت گرفت، گفت: اکسپو سال 2015 با زمینه اصلی تغذیه بشر برگزار می‌شود و غرفه جمهوری اسلامی ایران با توجه به این زمینه اصلی و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی آماده شده است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای حضور در این نمایشگاه از یک سال پیش آغاز شده و غرفه ایران تاکنون به عنوان یکی از غرفه های ویژه شناخته شده است.

نعمت زاده با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف برای حضور شایسته ایران در این نمایشگاه، یادآور شد: صنایع دستی شاخص و نفیسی برای نمایش و عرضه در این نمایشگاه انتخاب شده است و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این حوزه فعالیت جدی و پررنگی داشته است.

وزیر صنعت و معدن با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو میلان به طور میانگین 2 تا 3 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جذب می کند، تصریح کرد: در بخش قابل توجهی از این نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری ایران، غذاهای سنتی و آداب و رسوم کشورمان در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدیداز آثار انتخاب شده برای اکسپو میلان با چند تن از هنرمندان این آثار به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار