وداع با نیمکت داغ؛

دیدار با سوئد، بازی خداحافظی کی روش می شود؟

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سوئد امشب یازدهم فرودین ماه در ورزشگاه "فرندزآره" استکلهم در حالی برگزار می شود که از ان به بازی خداحافظی سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان یاد می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این مسابقه ساعت 22 امشب به وقت تهران برگزار خواهد شد و گفته می شود حدود 27 هزار ایرانی بلیت این مسابقه را خریداری کرده اند و پیش بینی شده که این تعداد به سی هزار نفر هم افزایش یاد. این در حالی است که حدود 10هزار سوئی نیز برای این بازی بلیت خریداری کرده اند.

مسابقه ایران و سوئد یکی از تیم های مطرح فوتبال دنیا در هوای سرد استکلهم با حضور ستاره باسوادها یعنی "زلاتان ایبراهیموویچ" که هم اکنون در لیگ "لاشامپیونه" فرانسه توپ می زند، برگزار خواهد شد که با توجه به بازی خوب ایران در مسابقه دوستانه با شیلی پیش بینی یک رقابت گرم در هوای سرد "اسکاندیناوی" می شود.

اما در کنار همه این اخبار "کارلوس کی روش" سرمربی پرتغالی تیم ملی که حدود چهار سال است هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد و با تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا و جام جهانی 2014 برزیل نیز حضوری موفقیت آمیز داشت، با توجه به اختلاف نظر با مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال استعفای خود را 29 اسفند 93 اعلام کرد، با این حال گمانه زنی هایی مبنی بر ماندن او در ایران وجود دارد.

البته گفته می شود کی روش در مصاحبه با رادیوی سوئد امروز اعلام کرده است که با مسئولان جدید فدراسیون فوتبال به توافق نرسیده است و هرگز از کلمه استعفا نیز استفاده نکرده است. او از بازی با سوئد به عنوان مسابقه "خداحافظی" خود نام برده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، سوئد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار