همدلی و همزبانی زمینه ساز ارائه خدمات شایسته به شهروندان می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، شهردار آمل با بیان این که نباید تنها به دنبال نقاط ضعف‌ همدیگر بوده و باید وحدت و همدلی را ترویج دهیم گفت: وحدت و همدلی ثمرات و برکات بسیاری داشته و زمینه های رضایت مندی مردم و پیشرفت و توسعه را فراهم می کند.

امیرسلیمانی افزود: باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری گام برداشته که زمینه ساز عزت و عظمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری آمل و سازمان های وابسته تلاش دارند در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است در مسیر جلب اعتماد دو طرفه میان مجموعه شهرداری و مردم حرکت کنند.

امیر سلیمانی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری آمل و سازمان های وابسته این آمادگی را دارند تا با حرکت در مسیر همدلی و وحدت آن را در میان آحاد مردم نیز گسترش دهند که ثمرات بسیاری برای شهر خواهد داشت.

وی با بیان این که حرکت در مسیر همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود، گفت: باید در هر جایگاهی حضور داریم در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و ترویج همدلی و همزبانی در جامعه تلاش کنیم.

شهردار آمل گفت: تلاش خواهیم کرد تا در سال جدید در سایه همدلی و همزبانی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان عزیز آملی که شایسته بهترین خدمات هستند حرکت کنیم.


انتهای پیام /ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.