مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نوجوان ۱۵ ساله ای که بر اثر سقوط از ارتفاعات سیراب در نظرآباد دچار مصدومیت شدید شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران، مرتضی مرادی پور مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به مهمترین عملیات کوهستان در ٢۴ ساعت گذشته، اظهارکرد: در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه نهم فروردین ماه سال جاری سقوط نوجوان ۱۵ ساله به نام مهرداد از ارتفاعات سیراب شهرستان نظرآباد از طریق تماس با ندای امداد اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم عملیات امداد کوهستان به محل حادثه اعزام شد که پس از بررسی های اولیه با توجه به صدمات وارد شده به این نوجوان، درخواست امدادرسانی به صورت هوایی صورت گرفت.
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه برای نجات جان این نوجوان بالگرد به محل حادثه اعزام شد، اذعان کرد: طی ۲ سورتی پرواز، مهرداد به بیمارستان البرز انتقال یافت.
وی در مورد انجام تعداد عملیات های هوایی از سوی جمعیت هلال احمر از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی سال ۹۴تاکنون یادآور شد: تا این لحظه ۱۲ مصدوم توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.
انتقال مصدومان سانحه برخورد اتوبوس با کامیون در محور سرخه – آرادان به بیمارستان
مرادی پور در تشریح جزئیات مهمترین عملیات امداد و نجات جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور سرخه – آرادان۳۰ تن مصدوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه ۷ تیم عملیاتی متشکل از ۱۸امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در محل حاضر شدند و پس از امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۸ تن از مصدومان  توسط آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار