پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي اتوبوس حامل 185كيلوگرم ترياك را قبل از رسيدن به مقصد توقيف كرد.

انتقال مواد از جنوب کشور با اتوبوس مسافربری/ قاچاقچیان قیل از رسیدن مقصد گرفتار شدند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: با كسب خبري مبني بر جابجايي محموله مواد افيوني با يك دستگاه اتوبوس مسافربري از استان هاي جنوبي كشور به مقصد تيمي از ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ حسين مولوي نسب افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با يك سري تحقيقات گسترده سرانجام ساعت 14:00 روز گذشته به اطلاعاتي در خصوص ورود محموله حوزه استتحفاظي دست يافتند و با كنترل مبادي ورودي شهر مشهد اتوبوس حامل مواد را شناسايي و با علائم هشدار دهنده متوقف كردند.

وي تصريح كرد: در بازرسي از اتوبوس مقدار 185كيلو و 600گرم مواد مخدر از نوع ترياك در 134 بسته كه بطرز ماهرانه اي در بدنه خودرو جاسازي شده بود كشف شد.

وي ادامه داد: تيم عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همچنين در اين عمليات در بازرسي از خودرو مقاديري كالاي قاچاق شامل البسه نيز كشف كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي با اشاره توقيف خودرو اتوبوس خاطر نشان كرد: در اين رابطه 4نفر دستگير و پس از بازجوئي هاي تكميلي براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار