رئیس سامانه 137 منطقه 11 از ثبت 45 هزار پیام در سامانه 137 در سال 93 خبر داد.

رحمان شریفی رئیس سامانه 137 منطقه 11 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص عملکرد اداره 137 منطقه 11 در سال 93 اظهار کرد: وسعت و پیچیدگی منحصر به فرد تهران و توسعه زندگی مدرن در این کلانشهر مشکلات زیادی را در حوزه خدمات شهری به وجود آورده است که روزانه شهروندان زیادی در تماس با سامانه 137 مسائل مختلف در زمینه‌های عمرانی، خدمات شهری مطرح می‌کنند که خواستار رفع آن هستند.

وی با اشاره به آمار ثبت شده پیام از تاریخ اول فروردین ماه سال 93 افزود: 45 هزار و 948 پیام از ابتدای سال 93 تا تاریخ ذکر شده ثبت شده است.

شریفی در خصوص پیام های ثبت شده در نواحی 4 گانه در سال 93 تصریح کرد: ناحیه یک، 8 هزار و 618 پیام و ناحیه دو، 12 هزار و 615 پیام و ناحیه سه، 13 هزار و 454 پیام و ناحیه چهار، 11 هزار و 25 پیام را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره سامانه 137 منطقه 11 در ادامه عنوان کرد: 35 هزار و 171 پیام در بخش نگهداشت، 7 هزار و 274 پیام در بخش کنترل و 3 هزار و 53 پیام در بخش توصیه‌ای ثبت شده است.

وی در خصوص آموزش‌های انجام شده ادامه داد: آموزش‌های شهروندی در مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، خانه‌های سلامت و سرای محلات برگزار شده است.

رئیس اداره سامانه 137 منطقه 11 در پایان گفت: به بیش از 90 درصد از پیام‌های رسیدگی شده که مابقی در دست اجرا است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار