تیم فوتبال صبای قم با اینکه لیگ چهاردهم را با تغییرات گسترده آغاز کرد اما عملکرد مناسبی در لیگ برتر تا الان داشته است.

باد صبا در کدام جهت می‌وزد؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران صبای قم در ابتدای فصل چهاردهم بازیکنان بزرگی همچون رضا عنایتی، فرید کریمی، مهدی مومنی و اکبر صادقی را از دست داد اما با جذب مهره‌هایی همچون ایوب کلانتری، مارکو آبویل، احمد حسن‌زاده و پیروز قربانی در کنار حفظ بازیکنای نظیر مهرداد طهماسبی توانست اوضاع را به کام خود پیش ببرد.

محسن بیات بازیکن با تجربه صبای قم بعد از چند سال حضور نیم فصل دوم از صبا جدا شد. همچنین جواد کاظمیان تنها بازیکن مطرح بود که در نیم فصل دوم به صبای قم پیوست.

تیم صبای قم لیگ چهاردهم را با عبدالصمد مرفاوی آغاز کرد و این تیم با هدایت مرفاوی نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرد اما بعد از پایان نیم فصل اول مرفاوی به دلایل شخصی از این تیم جدا و مهدی تارتار جایگزین وی در تیم صبا شد.

تغییر و تحولات کادر فنی آن قدر هم برای تیم صبای قم مثمر ثمر نبود و این تیم با هدایت تارتار از 23 بازی 29 بازی امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم قرار دارد.

ایوب کلانتری و مارکو اورلیو آبویل مهاجمان صبای قم تا الان 5 گل برای تیمشان به ثمر رساندند همچنین احمد حسن‌زاده تا الان توانسته‌ 4 گل برای تیم صبای قم به ثمر برساند.

گفتنی است صبای قم در 23 بازی گذشته 7 برد 8 مساوی و 8 باخت بدست آورده است این تیم 22 گل زده و 26 گل خورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار