معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

آماده سازی 1400 هکتار از جنگل‌های شمال و جنوب اتوبان بابایی تا 11 فروردین ماه/فعالیت بیش از 2000 نیروی انسانی برای آماده سازی پارک جنگلی قوچک

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از 2000 نیروی کارشناس و کارگر مشغول آماده سازی پارک جنگلی قوچک برای حضور شهروندان در روز 13 فروردین ماه هستند.

به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آخرین مراحل اجرایی پارک جنگلی قوچک  اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستور شهردار تهران در روز 17 اسفندماه، حدود 1400هکتار از جنگل‌های شمال و جنوب اتوبان شهید بابایی تحویل گرفته شده و در حال حاضر آماده سازی بوستان جنگلی قوچک، پیشرفت 70 درصدی داشته است.
معاون شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: با روحیه و تلاش جهادی درصدد آن هستیم که این  پارک جنگلی  را تا روز سه شنبه 11 فروردین به اتمام برسانیم و در دو روز باقیمانده نیز به رفع نواقص آن بپردازیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: نزدیک به 2000 نیروی کارشناس و کارگر مشغول آماده سازی پارک جنگلی قوچک برای حضور شهروندان در روز 13 فروردین هستند.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت این پارک جنگلی در حال انجام است، گفت: حدود 110آلاچیق، 2000 دستگاه صندلی پارکی، 1000 سطل زباله، 200 دستگاه باربیکیو، ایجاد نمازخانه های متعدد برای بانوان و آقایان، تامین روشنایی کلیه معابر اصلی همراه با نصب پایه های چراغ، تامین و ساخت شبکه برق 20 کیلوواتی، جانمایی و نصب 15 منبع آب شرب، نصب 50 دستگاه سرویس بهداشتی (هر کدام4 چشمه؛ جمعا 200 چشمه)، پیش بینی تابلوهای راهنمایی و رانندگی  و نصب 1230 پایه تابلوی راهنمایی و رانندگی، ساخت 9زمین بازی برای کودکان، 6زمین بازی برای بزرگسالان، ایجاد مکان های ورزشی مانند زمین فوتبال، گل کوچیک و... در حال آماده سازی و نصب در پارک جنگلی قوچک است.

به گفته عبدالهی آماده سازی و ساخت 14 پارکینگ خودرو(اصلی و فرعی)  با گنجایش بیش از 3000  دستگاه خودرو برای استفاده شهروندان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار