علیرضا حقانی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در گفتگو با
خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بیمه خوب و کارآمد دارای مشخصات و ویژگیهایی است که با دارا بودن این ویژگیها است که میتواند رضایت مردم را جلب کند.
وی افزود: البته وضعیت بیمهای در کشورمان بیان کننده این واقعیت است که اغلب مردم از وضعیت بیمهای خود راضی نیستند.
حقانی تأکید کرد: عملکرد سازمانهای بیمهگر نشان میأهد که این سازمانها با کارآمدی فاصله زیادی دارند و باید بیش از پیش به فکر ارتقای کارآیی خود باشند.
وی با اشاره به اینکه سازمانهای بیمهگر تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشند، اظهار داشت: رقمهای غیر منطقی در درمان و پوشش ناقص و ناکافی خدمات درمانی و مراقبتی از جمله مهمترین دلایلی است که نشان میدهد سازمانهای بیمهگر به درستی وظیفه خود را انجام نداده و در واقع با کارآمدی فاصله زیادی دارند.
انتهای پیام/