رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 27 تن از معلمان در این شهرستان مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج هستند، فرهنگیان با تأمین اعتبارات صندوق حمایت از معلمان پشتیبانی و حمایت خود را در این حوزه به کار می‌بندند.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شناسایی 27 تن از معلمان مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج در شهرستان ملارد، اظهار کرد: فرهنگیان این شهرستان با پرداخت و تأمین اعتبارات صندوق حمایت از معلمان تلاش و حمایت خود را در جهت تأمین الزامات مورد نیاز این معلمان به کار می‌بندند.

وی در ادامه افزود: در مجموع ماهیانه مبلغ 8میلیون تومان از محل پرداختی‌های داوطلبانه فرهنگیان فعال در این امر خیر، تأمین می‌شود که در بخشهایی همچون هزینه‌های پزشکی و خرید داروی مورد نیاز این افراد (فرهنگیان مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج) لحاظ می‌شود.

تفرشی در پایان تصریح کرد: همیاری و پشتیبانی فرهنگیان از صندوق حمایت از معلمان تحسین‌برانگیز است وامید آن داریم با تقویت و مشارکت هر چه بیشترفرهنگیان در این امر خیر توفیقات مضاعف هرچه مطلوبتری در آینده حاصل شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار