صدور 61 درصد دفترچه اقساط برای مسکن مهر

مدیر کل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن گفت: تا به امروز برای 21 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر دفترچه اقساط صادر کرده‌ایم و ساخت 28 هزار واحد مسکن مهر را به اتمام رسانده‌ایم.

امید محمدی مدیر کل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برنامه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر 347 هزار و 105 واحد بوده است گفت: در گذشته برنامه کلی مسکن مهر در این شهره 380 هزار واحد بود که به دلیل تامین نشده اعتبارات 33هزار واحد از این تعداد ساخت آنها آغاز شد.

وی در ادامه افزود: در سال 93، 300 هزار واحد را به اتمام رساندیم و 47 هزار واحد باقی مانده برای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن اظهار داشت: درحال حاضر از 300 هزار واحد مسکن مهر 286 هزار واحد را به اتمام رسانده‌ایم و سعی داریم و تا یک ماه آینده 2 هزار واحد مسکن را به اتمام برسانیم.

محمدی در ادامه اظهار داشت: برای 210 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر دفترچه اقساط صادر کرده‌ایم و به نسبت به سایر شهرها از جمله شهرهای جدید و شهرهای بالای 25 هزار نفر وضعیت مناسبتری داریم.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا به امروز 61 درصد از کل واحدهای مسکن مهر دارای دفترچه‌ اقساط هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار