رئیس اداره ساماندهی منطقه 8 از اقدامات این اداره در سال 93 خبر داد.

علی بوربور رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 8 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد اداره ساماندهی در سال 93 اظهار کرد: این اداره اقدامات زیادی را در سال 93 به مرحله اجرا درآورده که به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ساماندهی و بروزرسانی پلاک‌های دیوارکوب معابر با هدف زیباسازی منظر شهری، تعویض پلاک و نام‌گذاری معبر یکی از اقدامات اداره ساماندهی در سال 93 است.

بوربور تأکید کرد: شستشو و پاکسازی نمادهای شهری با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و به منظور ارتقای وضعیت ظاهری منظر شهری، با استفاده از دستگاه واترجت و مواد ترکیبی پوشاننده جداره‌های شهری در منطقه 8 در سال 93 شستشو شدند.

رئیس اداره ساماندهی تصریح کرد: در فاز اول اجرای طرح پاکسازی برچسب‌های معابر تمامی خیابان‌های اصلی منطقه 8 پاکسازی شد و در محله دوم اجرای این طرح تمامی معابر و خیابان‌های فرعی از برچسب‌های تبلیغاتی پاکسازی شدند.

وی در پایان گفت: همه کیوسک‌های مطبوعاتی و گل‌فروشی موجود در منطقه 8 مورد بازدید قرار گرفت و ضمن مذاکره توسط کارشناس مربوطه به بررسی و رفع مشکلات احتمالی موجود، رعایت نظافت و عدم سد معبر پرداختند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار