در ایام نوروز مراکز ورزشی و تفریحی می‌تواند یکی از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری برای مسافران نوروزی باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، منطقه10 با داشتن مراکز ورزشی مختلفی که دارد می‌تواند برای این ایام لحظات و خاطرات خوشی را برای مسافران نوروزی فراهم کند.

 از مراکز ورزشی مهم در منطقه 10 می‌توان به مجموعه ورزشی شهرداری آزادی واقع در خیابان میمنت، مجموعه ورزشی شهدای جیحون واقع در انتهای خیابان جیحون، مجموعه ورزشی دوقلوی جانبازان واقع در خیابان قزوین جنب پمپ گاز، سالن ورزشی الزهرا(س) ویژه بانوان واقع در میدان بریانک انتهای خیابان شهید محبی، مجموعه ورزشی برادران محبی واقع در خیابان نواب بعد از پل کمیل، مجموعه ورزشی حیدریان واقع در خیابان کمیل بین خیابان جیحون و کارون، مجموعه ورزشی خوش واقع در خیابان آذربایجان خیابان امین اللهی و مجموعه ورزشی باغ گلستان خیابان کمیل نرسیده به خیابان رودکی است.

از دیگر مراکز فرهنگی و هنری که می‌تواند برای گذران اوقات ایام تعطیلات نوروز مورد توجه و استقبال مسافران در این منطقه قرار گیرد مجموعه فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی‌پور، فرهنگ سرای قرآن و عطار نام برد.

 گفتنی است؛ تونل توحید یکی دیگر از دیدنی‌های شهری منطقه 10 است و یکی از بزرگترین تونل‌های شهری ایران است که از دو تونل کنار هم به طول 2136 متر تشکیل شده و هم کدام از تونل‌ها شامل 3باند رفت و برگشت است و به عنوان نخستین تونل شمال به جنوب تهران، بزرگراه چمران را به بزرگراه نواب صفوی پیوند می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار