سیستان و بلوچستان؛

پیام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پی شهادت شهید دانایی فر

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت شهید دانایی فر را به خانواده این شهید والامقام تسلیت گفت و از سربازان گنام امام زمان(عج) برای تلاش هایشان در راستای برگرداندن پیکر پاک این شهید به کشور تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،در این پیام آمده است: در اوایل سال گذشته با توجه به شایعات بی پایه و اساس بر خانواده این شهید و مردم غیور استان روزهای سختی سپری شد اما بی عرضگی این گروهک در خیانت به میهن با شهادت مظلومانه این سرباز وطن رقم خورد.

این پیام ادامه می دهد: شهادت مرزبان میهن اسلامی استوار دوم جمشید دانایی فر موجب تاثر خاطر شد و هر چه در سال گذشته در خصوص این سرباز اسلام توسط گروهک جیره خوار و مزدور دشمن شایعات ضعیفی بود اما تقدیر بر این شد تا تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) در آستانه سال نو به ثمر بنشیند و پیکر مطهر این شهید والا مقام در ایام شهادت دخت نبی اکرم اسلام(ص) به ایران اسلامی باز گردد.

در این پیام آمده است، شهادت این شهید را به رهبر فرزانه انقلاب و مردم غیور و مرزدار این استان بویژه خانواده صبور وی درود می فرستم و از درگاه خداوند عزیز رحمت واسعه الهی را خواستارم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.