خبرگزاری صهیونیستی وای نت نیوز مدعی شد اتحادیه اروپا قصد دارد به زودی 40 شرکت ایرانی را به لیست تحریم های اقتصادی خود اضافه کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاری صهیونیستی وای نت نیوز مدعی شد اتحادیه اروپا قصد دارد به زودی 40 شرکت حمل و نقل ایرانی را به لیست تحریم های اقتصادی خود اضافه کند.

گفته می شود این اقدام به منظور وارد کردن لطمه به بخش حمل و نقل ایران است که برای کاهش محدودیت های تجاری، اخیرا گام های مثبت و ثمربخشی برداشته بود.

این خبر در حالی منتشر شده است که هم اکنون سران ایران و شش قدرت جهانی در حال مذاکره برای دست یابی به توافق در زمینه انرژی هسته ای و لغو تحریم ها علیه این کشور هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
خدا نابودتان کند مگر ما چه کاری کردیم،هی میگین بمب اتم،خودتان که بمب اتم دارید،سلاحهای شیمایی دارید،از ان هم علیه بقیه ازمایش و استفاده کردید،آیاجهان پهناور و حق زندگی در ان فقط متعلق به شما 6 کشور است،اعمال و رفتارتان حاکی از بی انصافی است.
Iraq
ESMAIL
۰۸:۳۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
این همون پیام نوروزیشونه و نامه هایی که به رهبر میدند چشم مرغ همسایه بینا روشن
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۳:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
خونهای ریخته شده در سوریه و عراق و لبنان و ایران و فلسطین و یمن و مصر و لیبی و اوکراین ولبنان وغیره در اینده نزدیکا اروپا و امریکا را بسوی حرج و مرج پیش خواهد برد
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
با سلام خدا لعنت كند بد خواهان ايران را جرا كه ما ايرانيان براي هيج كشوري نمي خواهيم باميد حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
بی چاره های ورشکسته خودشان را تحریم می کنند .
آخرین اخبار