رئیس انجمن جهت یابی گفت: در سال جدید با برنامه ریزی دقیق لیگ و برگزاری مسابقات برون مرزی در بخش‌بانوان تغییرات اساسی در رشته جهت یابی ایجاد خواهیم کرد.

قدرت الله عظیمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن جهت یابی برای پیشرفت ورزش بانوان لیگ برتر راه اندازی می‌کند و همچنین حضور درمسابقات جهانی تایوان که باعث فعالیت بیشتر آنان خواهد شد. 

وی افزود: اولین دوره‌ی مسابقات لیگ جهت یابی در بخش بانوان تا آخر خرداد ماه و دومین دوره لیگ در بخش آقایان در نیمه دوم سال و همچنین مسابقات قهرمانی کشوری در سال جدید را برنامه ریزی کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی 2016 تایوان را پیش رو داریم که در مرداد ماه به مدت چهار، پنج ماه اردو تیم‌ملی می‌گذاریم که تمام تلاش خود را برای حضور موثر دراین رقابت‌ها داشته باشیم که موجب بالا رفتن سطح کیفی بازیکنان تیم‌ ملی جهت یابی خواهد شد در ضمن بانوان قطعا دراین مسابقات حضوردارند که می‌تواند برای پیشرفت آنان گام بزرگی به حساب آورد. 

وی تصریح کرد: شهریور سال جدید مسابقات انتخابی تیم ملی را در نظر داریم که قرار است این رقابت‌ها در شمال تهران که سال 93 آن را آماده کردیم برگزار شود. 

وی افزود: آموزش برای انجمن‌ جهت یابی جایگاه ویژه‌ای دارد و قرار است که برای استانها فعال کلاس‌های مربیگری و توجیهی برگزار کنیم. 

وی تصریح کرد: انجمن جهت یابی در سال 93 تلاش‌های زیادی در عرصه بین‌المللی کرد که از جمله عضویت در فدراسیون آسیایی و جهان و به رسمیت شناختن این رشته درایران است. 

وی افزود: تیم های ژاپن، قزاقستان و ایران قدرتهای برتر آسیا هستند و ما برای اولین حضور در مسابقات آسیایی مقام سوم را در بخش تیمی کسب کردیم اما در بخش انفرادی توفیق چندانی بدست نیاوردیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی جهت یابی پتانسیل خوبی دارد و اگر شرایط مالی مهیا شود می‌توانی از استعدادهای بازیکنان رشته بهره مند شویم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار