مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

مدیران با تمام توان برای رفع مشکل کم‌آبی تلاش کنند

هم‌اکنون مردم نگرش مثبتی به فعالیت‌های مجموعه صنعت آب و فاضلاب کشور دارند و باید با تلاش مضاعف، بتوانیم رضایت‌خاطر مشترکان را بیش از پیش فراهم کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مدیران بخش آب و فاضلاب آماده چالش باشند و با هم میثاق ببندند و همگی با تمام توان تلاش کنند تا در سال 94 مردم دچار مشکل و عارضه کمبود آب نشوند.

"حمیدرضا جانباز" با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مجموعه کارکنان صنعت آب و فاضلاب در سراسر کشور در سال 93، اظهار داشت: باید ارتباط دوسویه بین مدیران امور شهرها و استان‌ها و شرکت آب و فاضلاب کشور تقویت شود، زیرا تقویت ارتباط دوسویه موجب خواهد شد برای شرایط سخت آماده‌تر شویم.

به‌ گفته وی، برقراری ارتباط سامان‌مند بین مدیران بخش آب و فاضلاب کشور و همیاری و همکاری و هم‌فکری آنان می‌تواند در حل مشکلات تاثیرگذار باشد.

وی با بیان آنکه با وجود تداوم خشک‌سالی و تنش آبی در برخی از مناطق کشور، تلاش مجموعه صنعت آب و فاضلاب کشور در سال گذشته موجب شد مشکل کم‌آبی را در کشور با موفقیت مدیریت کنیم، افزود: این موفقیت باید با تلاش بیشتر در سال جاری و به‌ویژه با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و فرهنگ‌سازی و مدیریت مناسب و کارآمدتر شرکت‌های آب و فاضلاب تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور چهار محور اصلی برنامه‌های بخش آب و فاضلاب کشور را در سال 94 شامل توجه به مدیریت منابع انسانی، بنگاه‌داری اقتصادی، توسعه خدمات پایدار در شهرها و روستاها و نیز ارتقای بهره‌وری در شرکت‌ها در تمام ابعاد برشمرد و گفت: هم‌اکنون مردم نگرش مثبتی به فعالیت‌های مجموعه صنعت آب و فاضلاب کشور دارند و باید با تلاش مضاعف، بتوانیم رضایت‌خاطر مشترکان را بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار