معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا:

بخش آب کشور تعطیل‌پذیر نیست/ فعالیت کشیک‌های نوروزی برای تامین آب کشور

یادمان نرود که ما کشور کم‌آب هستیم و نوسان‎‌های بارش و روان‌آب همیشه در سرزمین ما بوده است؛ بنابراین رفتار ما باید منطبق بر این طبیعت باشد و حتما باید در مصرف آب و منابع کشور مقتصد و صرفه‌جو باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: بخش آب کشور تعطیل‌پذیر نیست و تمام همکاران ما در نوروز آماده ارایه خدمات به مردم هستند.

"رحیم میدانی" اظهار داشت: روزهای تعطیل برای کارکنان بخش آب کشور مثل روزهای عادی است و تنها تفاوت آن، فعالیت در قالب کشیک‌های نوروزی است  و در تمامی استان‌ها این کشیک‌ها فعال هستند.

وی ادامه داد: با آمادگی ایجادشده در این ایام، تلاش خواهیم کرد در هیچ نقطه کشور مشکلی از نظر تامین آبی به وجود نیاید و مردم عزیز ما در آرامش این عید را سپری کنند.

میدانی همچنین با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب توسط مردم، گفت: یادمان نرود که ما کشور کم‌آب هستیم و نوسان‎‌های بارش و روان‌آب همیشه در سرزمین ما بوده است؛ بنابراین رفتار ما باید منطبق بر این طبیعت باشد و حتما باید در مصرف آب و منابع کشور مقتصد و صرفه‌جو باشیم.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در پایان با قدردانی از تمامی همکاران در بخش آب و آبفای کشور از ستاد وزارت نیرو تا اقصی نقاط ایران که مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: تمامی همکاران را تشویق می‌کنم به اینکه باید روز به روز سطح خدمت خود را به مردم ارتقا دهیم و قدر این نعمت را بدانیم که خدمت‌رسان مردم آن هم در بخش آب هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.