رییس سازمان توسعه و تجارت:

واردات خودرو به کشور در انحصار هیچ شخصی نیست

رییس سازمان توسعه و تجارت گفت: واردات خودرو به صورت تجاری هیچ محدودیتی ندارد و هر کس که کارت بازرگانی دارد می‌تواند اقدام به واردات خودرو نماید و در انحصار شخص یا اشخاصی نیست.

ولی الله افخمی‌راد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود انحصار واردات خودرو تنها در دست چند نفر است؟ گفت: واردات خودرو به صورت تجاری هیچ محدودیتی ندارد و هر کس که کارت بازرگانی دارد می‌تواند اقدام به واردات خودرو نماید.

وی افزود: البته جهت ارائه خدمات پس از فروش بهتر است سازوکاری باشد که افراد محدود و مشخصی اقدام به واردات خودرو کنند اما در حال حاضر واردات خودرو به کشور آزاد است و در انحصار شخص یا اشخاصی نیست.

رییس سازمان توسعه و تجارت تاکید کرد: در حال حاضر بخش کمی از خودروهای با برند مشهور توسط نمایندگی‌ها به کشور وارد می‌شود و اکثر آن توسط افراد دیگر وارد می‌شود.

افخمی‌راد تصریح کرد: فروشندگان خودرو نیز تمایل دارند نماینده‌ای مشخص اقدام به خرید خودرو و عرضه آن در کشور جهت ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتری نماید.

رییس سازمان توسعه و تجارت ادامه داد: در حال حاضر ضوابط کشور ما این است که واردات خودرو آزاد است و هر کس که کارت بازرگانی داشته باشد می‌تواند اقدام به واردات آن نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، تجارت ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار