کارشناس هواشناسی گفت: بارش برف و وزش باد شدید و کولاک برای فردا در جاده های کوهستانی استان های مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی از امشب پیش بینی می شود.

خانم کاهه****برف و کولاک در برخی از استان‌های کشور/ تداوم بارش‌ها در نوار غربی، شمالی، و جنوبی کشور /تهران سردتر می‌شودفریبا گودرزی کارشناس حاضر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضیت آب و هوای کشور طی امروز اظهار داشت: امروز بارندگی در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز دامنه‌های البرز و سواحل شمال شرق و شرق کشور رخ می‌دهد که در مناطق مرتفع بارش به صورت برف خواهد بود.
 
وی افزود: فردا بارش‌ها در ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق، شرق و سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
 
همچنین از امشب به دلیل بارش برف اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی، استان‌های مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ خواهد داد و باد شدید در برخی از نقاط  این استان‌ها سبب کولاک و برف خواهد شد.
 
گودرزی اظهار داشت: در همین مدت در استان سمنان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، شرق استان کرمان و جنوب استان تهران وزش باد شدید رخ می‌دهد.
 
بنابراین توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت ایمنی در سفر در نظر گرفته شود.
 
وی تصریح کرد: دریای خزر طی روزهای دوشنبه و سه شنبه و خلیج فارس طی روز سه شنبه مواج است؛ همچنین طی 24 ساعت آینده در نیمه غربی کشور دما کاهش یافته و روزهای دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی کاهش دما پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران گفت: تهران امروز ابری در پاره‌ای از نقاط بارش باران، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد رخ می‌دهد؛ همچنین فردا بارش‌ها ضعیف تر شده و در برخی ساعات وزش باد شدید به ویژه در جنوب استان رخ خواهد داد و هوای تهران فردا سردتر می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برف ، خراسان ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار