رئیس انجمن والیبال ناشنوایان بیان کرد: انجمن در سال 93 اهداف خود را محقق کرده است، به دنبال برگزاری لیگ در سال جاری هستیم.

امیر حسین منظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه‌هایمان را در سال 93 به طور کامل اجرا کردیم، عملکردمان در سال گذشته 93 رضایت بخش بوده است، امیدواریم روند پیشرفتمان را در سال 94 ادامه دهیم.

وی ادامه داد: انجمن والیبال ناشنوایان در سال 94 برنامه اهداف بیشتری نسبت به سال گذشته دنبال می کند، حضور در رقابت‌های آسیایی چین تایپه و برگزاری لیگ والیبال ناشنوایان در کشور از اهداف این انجمن در سال جاری است.

منظمی افزود: انجمن والیبال ناشنوایان در دو بخش مردان و زنان فعالیت می کند، انجمن به دنبال حضور تیم‌های ملی مردان و زنان به رقابت های ‌آسیایی چین تایپه است، البته اخباری در خصوص شرکت نکردن تیم‌های والیبال در مسابقات چین تایپه شنیده است اما این موضوع تاکنون قطعی نشده است.

منظمی افزود:‌ انجمن برنامه‌های تیم ملی والیبال و برنامه‌های در خصوص فعالیت ورزشکاران والیبال در سال 94 را طراحی و تدوین کرده است، در صورت اعزام به رقابت های آسیایی، اردوهای تیم ملی مردان و زنان را برپا می‌کنیم در غیر این صورت در سال 94 به دنبال برگزاری لیگ مردان و زنان ناشنوا هستیم.

رئیس انجمن افزود:‌ انجمن والیبال ناشنوایان در صورت موافقت و تامین بودجه‌ی لازم از سوی فدراسیون ناشنوایان لیگ را در نیمه نخست سال 94 برپا می‌کند.

وی افزود: همه تلاشمان را انجام می دهیم تا تیم ملی والیبال از افراد برتر و مستعد تشکیل شود و عملکرد رضایت بخش را عرصه‌های رقابتی به نمایش بگذارد.

وی افزود: انجمن والیبال امکانات لازم را به صورت مساوی در اختیار مردان و زنان والیبالیست قرار می دهد، شرایط برای تیم ملی مردان و زنان یکسان است، امیدواریم بانوان والیبالیست همراه با مردان والیبالیست در جایگاه‌های برتر آسیا و جهان قرار گیرند.

منظمی ادامه داد:‌مسئولین انجمن برای موفقیت تیم‌های ملی والیبال ناشنوایان در آسیا و جهان برنامه‌های بلند مدت دارد، با گذشت زمان تیم های ملی مردان و زنان والیبال به تیم های پر قدرت آسیا و جهان تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناشنوا ، منظمی ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.