تیم ‫فرمول‌یک‬ ‫سائوبر‬ اعلام کرد از صحبت‌های اخیر گیدو ون در گارد شوکه شده، اما تصمیم گرفته است این موضوع را فراموش کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  ون در گارد به جهت اینکه برای فصل ۲۰۱۵ با سائوبر قرارداد داشت و نتوانسته بود به دلیل کارشکنی‌های این تیم رقابت کند، موضوع را به دادگاه کشاند و در دادگاه پیروز هم شد. گیدو تقریباً پر حاشیه‌ترین راننده حاضر در آخر هفته گرندپری استرالیا به شمار می‌آمد.

او اعلام کرد حق و حقوق خود را از سائوبر دریافت کرده و با تفاهم قراردادش با این تیم را فسخ کرده است. گفته می‌شود گیدو در ازای فسخ قراردادش، رقمی در حدود ۱۵ میلیون یورو از سائوبر گرفته است.

سائوبر در اینباره اعلام کرد: بیشتر شما حرف‌هایی که ون در گارد در فیس‌بوک‌اش منتشر کرده را خوانده‌اید. ما هم خواندیم و باید بگوییم که شوکه شدیم.
اینکه هدف گیدو از این حرف‌ها چه چیزی است را نمی‌دانیم. او می‌تواند خودش را برنده ببیند، اما ما دوست داشتیم بعد از فسخ قرارداد، همه چیز تمام شود.

وی ادامه داد:گیدو راه دیگری برای خود انتخاب کرد و ما دلیلش را نمی‌دانیم.برای تمامی اتهاماتی که گیدو مطرح کرد، جواب‌هایی منطقی داریم، اما کش دادن این موضوع به نفع تیم، طرفداران و پارتنرهای ما نیست.
«اگر ادامه بدهیم، فقط در یک جنگ بی فایده در رسانه حضور خواهیم داشت و به همین دلیل پاسخی نخواهیم داد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار