رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه از تشریح عملکرد فعالیت‌های آموزشی – اجرایی اداره در سال 93 خبر داد.

سلیم میرزایی، رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد اداره بازیافت در سال 93 اظهار کرد: نیاز امروز شهر، توجه شهروندان به موضوع تفکیک پسماند از مبدأ است که در سال 93 در این خصوص 16 هزار و 123 خانوار و 70 مورد مدارس و مهد کودک آموزش دیده‌اند.

وی در ادامه افزود: تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در شهرداری در خصوص پسماند‌های شهری به کار گرفته می‌شود، نقش بسزایی در کاهش تولد انرژی و یا استفاده بهینه از زباله را دربر داشته است.
میرزایی در خصوص فعالیت‌های آموزشی – پژوهشی این اداره در سال 93 تصریح کرد:‌ 7 هزار و 350 برگ بروشور، 100 تبلیغات محیطی، توزیع 8 هزار و 700 بسته کتاب و سی دی و اقلام آموزشی از مهمترین فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اداره بازیافت است.

رئیس اداره بازیافت منطقه 11 در خصوص اقدامات شاخص و دستاورد‌های اداره بازیافت در سال 93 تاکید کرد: اهدای 200 مخزن 120، 240 لیتری پسماند خشک به ادارات، اصناف و منازل و توزیع 77 هزار و 100 لیتری در سال 93 انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش همه‌ جانبه شهروندان در بهبود عملکرد شهرداری ادامه داد: اکنون با اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ اهدای جوایز و تقدیر از خانواده‌های فعال در حوزه تفکیک پسماند، این موضوع به یکی از دغدغه‌های زندگی شهری تبدیل شده‌اند.

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 11 در پایان گفت: اجرای تاتر نمایشی بازیافت در سطح مدارس به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی باعث شده است که در نقش مدارس در این زمینه بسیار پر رنگ و تاثیر گذاری برنامه‌های شهرداری نیز بیشتر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، خانوار ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار