آنخل دی ماریا بازیکن آرژانتینی باشگاه منچستر یونایتد خطاب به هواداران تیم اعلام کرد که به اندازه کافی بازیکن خوبی برای یونایتد‌ها نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آنخل دی ماریا بازیکن آرژانتینی باشگاه منچستر یونایتد که فصل پیش با شکستن رکورد نقل و انتقالات شیاطین سرخ از سانتیاگو برنابئو راهی اولدترافورد شد نتوانست بازی خوبی از مدت حضورش در این تیم از خود ارائه دهد تأیید کرد که نتوانسته بازی خوبی از خود ارائه دهد.

وی در این خصوص گفت: من چند بازی انجام دادم که متأسفانه اوضاع و احوال به وفق حال من پیش نرفت و نتوانستم عملکرد همیشگی خود را نشان دهم، من هم فکر می‌کنم این موضوع بخشی از فرآیند وفق دادن خودم با شرایط جدید در این کشور (انگلیس) محسوب می‌شود.

من در ابتدا خیلی خوب شروع کردم، فکر می‌کنم این شروع خوب تا اندازه‌ای عملکرد من را تحت الشعاع قرار دهد و انتظارات را از من بالا برد و پس از آن نتوانستم آنها را مرتفع کنم، اما به هر حال همه‌ی این مسائل جزیی از فوتبال محسوب می‌شود و شما با افت و خیزهای زیادی در فوتبال مواجه خواهید شد.

من درهر کشوری که پیش از این فوتبال بازی کرده‌ام نیاز به سپری کردن زمان داشته‌ام.

من فقط باید به شدت کار کنم و بر روی آنچه که می‌خواهم تمرکز می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می ‌بندم تا جایی که امکان دارد می‌توانم کاری انجام دهم و فوتبالم را بهبود و ارتقاء ببخشم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دی ماریا ، خطاب ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار