معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 از ارتقای تفکیک بازیافت در طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدا منطقه از 1/8 درصد به 6 درصد خبر داد.

افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ارتقای سه‌ برابری تفکیک زباله در طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدا اظهار کرد: ناحیه دو این منطقه به عنوان پایلوت تفکیک زباله از مبدا به علت ویژگیهای ناحیه انتخاب و جلسات هفتگی ستاد بهینه‌سازی این طرح  در منطقه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این ناحیه یکی از بالاترین میزان پسماند خشک را در سطح شهر تهران داراست و در شروع کار درصد تفکیک پسماند این ناحیه 1/8 درصد بوده و طبق برنامه‌های صورت گرفته بر مبنای دستورالعمل این آمار نزدیک به 6 درصد رسیده است و این الگو در تمامی نواحی منطقه اجرا خواهد شد.

خدامی در ادامه افزود: با پیگیری‌های شهردار منطقه طرح ارتقای ایستگاه بازیافت منطقه از زمین فعلی به مساحت 2000 متر مربع به 6000 متر مربع در حال انجام است و به زودی مناقصه آن انجام خواهد شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه تاکید کرد: به موازات فعالیتهای زیرساختی برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی آغاز و جلسات متعدد و هفتگی انجام می‌َشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار