ری گردی رایگان در ایام نوروز

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تورهای رایگان ری گردی در ایام نوروز خبر داد.

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تورهای رایگان ری گردی در ایام نوروز خبر داد.

خسروآبادی با بیان آنکه توسعه گردشگری بین شهرستان های استان تهران یکی از اهداف این اداره کل در ایام نوروز می باشد گفت: جمعیت چند میلیونی تهران فرصتی مناسب برای شهرستان های مجاور در جذب گردشگران پایتخت در ایام نوروز باشد.

این مقام مسئول با اظهار آنکه: روزانه 4 دستگاه اتوبوس از پنجم تا یازدهم فروردین ماه  برای معرفی جاذبه های فرهنگی تاریخی ری در نظر گرفته شده است تصریح کرد : بازدید از  برج طغرل – ابن بابویه- چشمه علی-  باروی ری - برج نقاره خانه- گنبد امیر اینانج - آتشکده ری از برنامه های این گشت نیمروزه می باشد.

وی با اظهار آنکه  خط یک مترو ، حمل و نقل بین پایتخت و شهرستان ری را برای گردشگران نوروزی  راحت تر نموده است. تاکید کرد به همین منظور مبدا حرکت اتوبوس های ری گردی با هدف توسعه استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی و تحقق شعار آسمان آبی برای گردشگران از مقابل مترو شهرری در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود : همانگونه  که شهرداری تهران با ایجاد ستاد گردشگری توانسته است تهرانگردی را با یک برنامه ریزی هدفمند در پایتخت نهادینه نماید. تاکید کرد : سایر شهرداری های شهرستان های استان تهران نیز می توانند با الگو گیری از این امر در توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال شهرستان خود گام های موثری بردارند.

گفتنی است تورهای رایگان ری گردی با مشارکت شهرداری منطقه 20 و اداره  میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری برگزار می گردد و علاقه مندان به آثار تاریخی – فرهنگی ری  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  و ثبت نام در این تور  با شماره 33747090 – 33755050  تماس حاصل نمایند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.