پلیس شهرستان چناران خراسان رضوی باند حرفه‌ای سرقت از ساختمان‌های در حال احداث شهر گلبهار را متلاشی کرد.

قربان صنعتی فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: روز گذشته مأموران کلانتری گلبهار حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به دو نفر که در حال جابجایی مصالح ساختمان به داخل یک دستگاه خودرو پراید بودند مظنون و برای بررسی موضوع به آن‌ها نزدیک می‌شوند.

سرهنگ صنعتی افزود: افراد مظنون با مشاهده تیم گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و با خودرو متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: تیم گشت بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و در ‌‌نهایت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در خارج از شهر خودرو را با استفاده از علائم هشدار دهنده متوقف می‌کنند.

سرهنگ صنعتی تصریح کرد: راننده و سرنشین خودرو پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات موجود به ۵ فقره سرقت از منازل مسکونی و ساختمان‌های در حال احداث با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: با اعترافات متهمان محل اختفای همدستان آن‌ها شناسایی و تیم رسیدگی کننده پرونده با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم ایزوگام (۶۳ رول ۱۰ متری)، تعداد زیادی درب و پنجره، چندین کارتن کاشی و سرامیک، ۲۰۰ متر کابل برق، قیچی قفل بر و... از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.



انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، سرقت ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار