به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات
بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی نظیر ارائه اقلام تبلیغاتی شامل
بروشور، نقشه راهنمای گردشگری و ویژه نامه گردشگری اشاره کرد و گفت: امید
است با برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی ستاد خدمات سفر استان و افزایش
کمی و کیفی خدمات و اطلاع رسانی بهتر و مناسب تر، شاهد ارتقاء سطح رضایت
مندی مسافران در نوروز 94 باشیم.
فاطمی به نصب بنر تبریک سال نو و خوشامدگویی به مسافران نوروزی،در میادین
اصلی و ورودیهای استان، چاپ بیش از 60000 نقشه بافت تاریخی و جمع آوری
اطلاعات، طراحی و چاپ 30000ویژه نامه گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: عموم
علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با جاذبه های تاریخی و اکوتوریستی استان،عکسها و اخبار مربوطه در زمینههای فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میتوانند به سایت سازمان
www.yazdchto.ir مراجعه نمایند و یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات گردشگری با شمارههای 7-36210006 و 36202777 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ش