دبیر کانون کارگزاران بورس گفت: صندوق سرمایه‌گذاری با هدف جلوگیری از هیجانات بازار و پوشش ریسک‌های غیرمنتظره تاسیس شده تا بتواند از افت شدید حاضر جلوگیری کند.

روح‌اله میرصانعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثیر صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر روند بازار سرمایه بیان کرد: باید در تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریشه‌ای و عملیاتی عمل کنیم تا این صندوق بتواند مواقع لزوم به کمک بازار سرمایه بیاید.

دبیر کانون کارگزاران بورس در این باره ادامه داد: باید تصمیماتی که در بازار سرمایه گرفته می‌شود با دیدی بلندمدت صورت گیرد، در غیر این صورت هیچ یک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری نمی‌توانند به بازگشت رونق به بازار سرمایه کمک نمایند.

میرصانعی با اشاره به کارایی صندوق‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری با هدف جلوگیری از هیجانات بازار و پوشش ریسک خطر غیرمنتظره تاسیس شده است تا بتواند از افت شدید بازار سرمایه جلوگیری کند.

دبیرکل کانون کارگزاران بورس در پایان خاطر نشان کرد: در مدیریت صندوق‌های تثبیت بازار سرمایه و یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید با تدبیر بیشتری عمل کرد تا بتوان از این صندوق‌ها بهترین بهره‌وری را انجام داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار