فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت:شهرستان سنقر با توجه به پوشش گیاهی و طبیعت آن وهمچنین پیشینه تاریخی آن که آثاری از دوره سلجوقیان و دوره اسلامی رادر خود جای داده، به لحاظ توریستی وضعیت خوبی داشته و پتانسیل مناسبی در زمینه جذب گردشگر دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛گردشگران نوروزی باسفر به این شهرستان علاوه بر استفاده از طبیعت بکر آن، می‌توانند تخمه‌سنقر راسوغات برده و از خوردن کباب معروف سنقر نیز لذت ببرند.

علیرضا ایزدی افزود:مکانهایی مانند سد "شهدا" به لحاظ داشتن امکانات ماهیگیری و تفریحی جاذبه گردشگری مناسبی دارد.همچنین سراب سنقر و وجود روستاهای هدف‌گردشگری مانند "چرمله" و "حمام" موقعیت مناسب توریستی را برای گردشگران فراهم کرده است.

وی با اشاره به خوردنی های معروف سنقر گفت: تخمه و کباب سنقری از کیفیت خوبی برخوردار است و می تواننددرکنار طبیعت بکر و چشم نواز شهر از طعم بی نظیر کباب سنقری بهره ببرند

فرماندار شهرستان‌سنقروکلیایی اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است امسال شاهد افزایش گردشگران ‌نوروزی در شهرستان باشیم. در حال‌حاضر شهرداری ‌سنقر در حال آماده‌کردن شهر برای پذیرایی از میهمانان‌نوروزی است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، نوروز ، کباب ، سنقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.