رایزنی وزرای خارجه ایران و آمریکا ساعت 9صبح به وقت محلی با حضور معاونین ، وزیر انرژی آمریکا ،دستیار ویژه رئیس جمهور برگزار می‌شود.

فردا جلسه وزرای خارجه ایران و آمریکا ساعت 9 به وقت محلی
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،رایزنی وزرای خارجه ایران و آمریکا با حضور معاونین امروز  چهارشنبه (27 اسفندماه) ساعت 9 به وقت محلی برگزار می‌شود.

این جلسه با همان ترکیب قبلی در بروکسل برگزار خواهد شد که در این جلسه وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آمریکا به همراه"محمد جواد ظریف"،"علی اکبر صالحی" ، "جان کری"،" ارنست مونیز"،"عباس عراقچی"،تخت روانچی،"وندی شرمن"،"حسن فریدون" و "هلگا اشمید"حضور دارند.
 
گفتنی است؛روز گذشته رایزنی وزرای خارجه ایران و آمریکا بمدت 4 ساعت از ساعت 14:15 به وقت محلی با حضور معاونین، وزیر انرژی آمریکا،دستیار ویژه رئیس جمهور برگزار شد.

روز گذشته نیز وزرای خارجه ایران و آمریکا به مدت 5 ساعت با حضور معاونین و وزیر انرژی آمریکا دیدار کردند و پس از آن نشست مشترک وزرای خارجه ایران، فرانسه، انگلیس، آلمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.
 
در این بین وزیر امور خارجه کشورمان به صورت دوجانبه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیرخارجه انگلیس دیدار کرد.
 
ظریف در ملاقات با موگرینی آخرین تحولات مربوط به روند مذاکرات هسته‌ای، رابطه ایران و اتحادیه اروپا و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.
 
وزیر خارجه کشورمان در این دیدار گفت: باید درباره راه حل‌ها صحبت کنیم، روی آنها توافق کنیم و سپس نگارش را آغاز نماییم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار