مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسيدگي به تعدادي پرونده قاچاق در بازه زماني كوتاهي خبر داد.

مرتضی مميزي ، مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کشف 516 هزار نخ و سیگار اظهار كرد: در پي گزارش واصله ماموران نیروی انتظامی شهرستان ایجرود مبنی بر کشف و ضبط تعداد 516 هزار و 689 نخ سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود پرونده اي تشكيل و جهت رسيدگي پرونده به شعبه ويژه قاچاق كالا و ارز تعزيرات ارجاع شد.
 
وی ادامه داد: ارزش ریالی سیگارهای مکشوفه 416 میلیون ریال بوده و همچنین متهمان علاوه بر سیگار،9 دستگاه دوربین مدار بسته،یک دستگاه سینمای خانگی و 2 دستگاه ساندویج ساز را به مقصد شهرستان زنجان حمل می کردند. كه ارزش ریالی کل محموله 546 میلیون ریال است و بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی متهمان علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 700 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم كردند.همچنین در روزهای اخیر محموله ای شامل 490 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و عاملان قاچاق علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 640 میلیون ریال محکوم شدند.
 
وي در پايان افزود: تمامی پرونده های ورودی به شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور قاطع پیگیری و در صورت لزوم خارج از نوبت رسیدگی می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعزیرات ، جریمه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار