سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجا رمواد محترقه در پشت بام یک ساختمان4طبقه و کشته و مصدوم شدن 3تن خبر داد.

اولین حادثه مرگبار چهارشنبه سوری رقم خورد/ انفجار مواد محترقه 3کشته و مصدوم بر جای گذاشتجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این انفجار اظهار داشت: در ساعت 14:30 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر انفجار مهیب در پشت بام یک ساختمان 4طبقه بلافاصله ایستگاه 81 سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه در محل نعمت اباد شهرک احمدیه شدند.

وی ادامه داد: 3نوجوان پسر در پشت بام یک ساختمان 4طبقه مشغول درست کردن نارنجک و کار با مواد محترقه بودند که به یکباره انفجار مهیبی رخ می‌دهد که به علت شدت انفجار یکی از نوجوانان که 15 سال سن داشت از پشت به سطح خیابان سقوط می‌کند ودو تن دیگر به شدت مجروح شدند.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله افراد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه نوجوانی که از پشت بام سقوط کرده بود در دم جان باخت و دو نوجوان دیگر به شدت دچار سوختگی شدند.

همچنین حسن عباسی سخنگوی مرکز اورژانس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، ما گفت: مصدومان این حادثه دلخراش توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شدند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ملکی ، انفحار ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار