عضو شورای شهر گفت: طرح‌های دو فوریتی باید در دستور کار هیئت رئیسه قرار گیرد تا در پایان همان روز بررسی و رای نهایی آن صادر شود چرا که موکول کردن طرح‌های دو فوریتی به جلسات بعدی شورای شهر در طبیعت این طرح نیست.


به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، دنیا مالی در ادامه جلسه علنی امروز با ارائه تذکری به هیئت رئیسه شورای شهر اظهار کرد: اعتقاد دارم که طرح‌های دو فوریتی باید تا پایان جلسه همان روز بررسی شود و این ایراد را به هیئت رئیسه وارد می‌دانم چرا که برخی از طرح‌های دو فوریتی مانند افزایش تعداد ستاد شورایاری‌ها بررسی نشد و هیچ نتیجه‌ای از هیئت رئیسه به اعضای شورا ابلاغ نشد.
وی ادامه داد: اقتضای طرح‌های دو فوریتی بر طبق قانون این است که در همان روز بررسی شود و به جلسه بعدی موکول نشود که لازم است اعضای محترم هیئت رئیسه به این موضوع توجه داشته باشند تا در اینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.
دنیا مالی در تذکر دوم خود به خلا آیین نامه داخلی شورا اشاره کرد و گفت: باید برای اداره جلسات علنی فوق العاده و غیر علنی ضوابط قوانین و آیین نامه مدونی داشته باشیم تا بتوان 31 نفر را به خوبی اداره کرد اما متاسفانه خلا آیین نامه شورا به چشم می‌خورد.
وی ادامه داد: شورای اول تنها شورایی بود که اقدام به تدوین آیین نامه داخلی کرد و در حال حاضر قوانین داخلی شورا نیز الهام گرفته از شورای اول است که انتظار می‌رود در سال اینده هیئت رئیسه اقدام به تدوین آیین نامه داخلی کنند.
 انتهای پیام/
برچسب ها: دنیامالی ، شورا ، دوفوریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.