دیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سال 94 برای انسجام بیشتر دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان تلاش خواهیم کرد

میکائیل دیانی گفت: با توجه به فشارهایی که از سوی دولت یازدهم و وزارت علوم بر انجمن اسلامی دانشجویان برای ایجاد انجمن‌های دولت ساز صورت گرفت، این اتحادیه تلاش خود را برای برگزاری و انسجام دفاتر اتحادیه انجمن اسلامی خواهد کرد.

"میکائیل دیانی" دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد اتحادیه متبوعش در سال 93 اظهار داشت: این اتحادیه در شورای عمومی نشست سالانه خود برای سال آتی انسجام تشکیلاتی و تقویت بدنه اتحادیه را برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه سال آینده برای انسجام دفاتر اتحادیه برنامه داریم، تصریح کرد: با توجه به فشارهایی که از سوی دولت یازدهم و وزارت علوم بر انجمن اسلامی دانشجویان برای ایجاد انجمن‌های دولت ساز صورت گرفت، این اتحادیه تلاش خود را برای برگزاری و انسجام دفاتر اتحادیه انجمن اسلامی خواهد کرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  برگزاری چند ارودی تشکیلاتی را از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در تشکل متوبوعش عنوان کرد و بیان داشت: مسئله فرهنگ نیز از جمله مواردی بود که اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سال 93 در دستور کار خود داشت. به عنوان مثال در بحث فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، حجاب و تک خوانی بانوان، این اتحادیه از پیشتازان برخورد با این مسئله بود و باقی تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی پس از حرکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی وارد میدان شدند.

دیانی مبارزه با مفاسد اقتصادی و بحث سیاست خارجی را از دیگر مواردی عنوان کرد: در سال 93 در اتحادیه پیگیری می‌شد، گفت: در بحث سیاست خارجی تلاش کردیم در مقابل مذاکره کنندگان قرار نگیریم، بلکه در کنار آن‌ها مسیر مناسب و جایگزین را یادآور شویم.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  در پایان اوج تذکرات تجمع دانشجویی را تجمع مقابل وزارت امور خارجه عنوان کرد که به وسیله نمایندگان مجلس و شخص حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری مورد تحسین قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار