شهردار منطقه18 با تاکید بر اینکه تعاونی مسکن منطقه 18 ارتباط موضوعی با شهردرای این منطقه ندارد گفت: در راستای صیانت از محیط زیست تمام قد از حفظ باغات کن دفاع می کنم.

وحید نوروزی،شهردار منطقه18 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تذکر امروز اعضای شورای شهر در خصوص ساخت تعاونی مسکن در باغات منطقه 18 اظهار کرد: ده سال پیش یک تعاونی مسکن تشکیل شده است و زمین خارج از منطقه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه هیچ نوع ارتباط حقیقی و حقوقی بین شهرداری منطقه 18 و این تعاونی  وجود ندارد ادامه داد: روح من از ساخت مسکن در باغات کن منطقه18 خبر ندارد و این تعاونی به صورت کاملا مستقل فعالیت می‌کند.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حفظ محیط زیست اگر چنین چیزی در منطقه18 رویت شود به عنوان شهردار این منطقه با این مسئله برخورد و تمام قد از محیط زیست محافظت خواهم کرد.

شهردار منطقه18 در پاسخ به اعتراض دیگر شورای شهر مبنی بر ساخت مسجد در بوستان شقایق واقع در منطقه 18 یادآور شد: برای ساخت این مسجد هفتصد مترمربع از این بوستان حصارکشی و گودبرداری برای ساخت این مسجد انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجوز ساخت این مسجد در زمان قبل از من صادر شده است، تاکید کرد: بنابر منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقامه نماز به موقع لازم است در تمام پارک ها و تفرجگاهها مکانی برای اقامه نماز داشته باشیم بنابراین با تخصیص زمین مناسبی در بوستان مذکور و برداشتن فضای کارگاهی نسبت به احداث مسجد در پارک شقایق اقدام شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
با تشکر از شما شهردار مردمی
Iran (Islamic Republic of)
علی ربیعی
۲۲:۲۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
به نام خدا
94/01/29
شهردارمحترم منطقه 18
جناب آقای نوروزی
باسلام واحترام
به استحضارمیرساند که اینجانب علی ربیعی یک قطعه زمین ازتعاونی مسکن شهرداری درکن به مبلغ 145000000ریال که درفواصل زمانی پرداخت شده خریداری نمودم پیرو تصمیمات آن مقام محترم هم اکنون چه سازمانی یا مسولی باید پول و ضرروزیانی که تعاونی شهرداری به ماوارد کرده است را بازپرداخت نماید؟
خواهشمند است که مارادرجهت بازپس گرفتن حقوقمان یاری فرمایید که مزید بر امتنان خواهدبود.
قبلا ازهمکاری وعنایت شما سپاسگزاریم.
آخرین اخبار