عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حضور نمایندگان برای ورزشکاران مفید است باید وزارت ورزش و جوانان لایحه‌ای را به مجلس دهد تا این موضوع رفع شود در غیر این صورت با وضعیت موجود دو گانگی و تنش باقی خواهد ماند.

/////«حسین گروسی» نماینده مردم شهریار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر ورزش مبنی بر مشغول به کار بودن 155 نماینده در هیئت‌رئیسه فدراسیون‌های ورزشی گفت: دو شغله‌ها کسانی هستند که به هر شیوه‌ای قسمتی از وقتشان را جای دیگری صرف می‌کنند.

وی افزود: برخی‌ها توجیه می‌کنند که در جای دیگر حقوق دریافت نمی‌کنند و حق الجلسه می‌گیرند اما در عین حال می‌بینیم که همان افراد دو برابر حقوق‌شان حق الجلسه می‌گیرند.

گروسی تصریح کرد: اگر انرژی‌مان را روی یک کار بگذاریم قطعا نتیجه مطلوب‌تری می‌گیریم تا این که انرژی‌مان را در سه جای کاری تقسیم کنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون‌های ما به دلیل اینکه بخشی از حقوق‌شان را چه کم و چه زیاد از دولت دریافت می‌کنند، دولتی هستند، در حالی که در کشورهای دیگر این گونه نبوده و فدراسیون‌ها را بخش خصوصی اداره می‌کنند.

گروسی تاکید کرد: براساس قانونی که در مجلس داریم سازمان‌هایی که یک بخش از حقوق‌شان را دولت تامین می‌کند مجموعه دولتی محسوب می‌شوند، لذا حضور در سمت ریاست فدراسیون‌ها با این قانون، قانونی نیست و وزارت ورزش باید قانون را اصلاح کند. این در حالی است که این بحث نیز در مجلس دارای ابهاماتی بود و ما نیز از هیئت‌رئیسه استفساریه‌ای گرفتیم که در خصوص برخی از ابهامات پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: بنده شخصا اعتقاد دارم که هر چه قدر هم قوی باشیم، انرژی‌مان را فقط می‌توانیم در یک جا بگذاریم و بنده موافق با خدمت در جای دیگری جز نمایندگی در حال حاضر نیستم.

گرووسی در پایان خاطر نشان کرد: اگر حضور نمایندگان برای ورزشکاران مفید است باید وزارت ورزش و جوانان لایحه‌ای را به مجلس دهد تا این موضوع رفع شود در غیر این صورت با وضعیت موجود دو گانگی و تنش باقی خواهد ماند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار