سرمربی یونایی تیم الهلال گفت: بازی فردا برای ما از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است و امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند در این دیدار خوب ظاهر شوند.

دونیس: سه بازیکن کلیدی خود را نداریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جیورجوس دونیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد اظهار داشت: بازی سختی را فردا در پیش رو خواهیم داشت و به طور حتم شرایط این بازی با بازی‌هایی که ما در لیگ عربستان انجام می‌دهیم فرق می‌کند و هر دوره لیگ قهرمانان آسیا هم با دوره بعد از آن متفاوت خواهد بود. 

وی بیان کرد: بازی فردا از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدوارم بازیکنانم بتوانند در این دیدار عملکرد خوبی را از خود به اجرا  بگذارند و بتوانیم برنده از میدان خارج شویم.
 
وی ادامه داد:‌ باید بگویم 5-6بازی اخیر تیم فولاد را مورد ارزیابی قرار دادیم و این تیم بسیار قوی و قابل احترام و یک مدعی جدی است اما  امیدوارم با همت بازیکنان بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.
 
وی افزود: باید بگویم طی دو سه هفته پیش که هدایت تیم الهلال را به عهده گرفتم تیم شریط بسیار سختی را داشت اما در حال حاضر از عملکرد تیم راضی هستم چرا که این تیم تیم بزرگی است و امیدوارم با وجود بازیکنان و کادر فنی بتوانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.
 
سرمربی یونانی تیم الهلال در خصوص محروم و مصدومان تیم عنوان کرد: در کل سه بازیکن کلیدی تیم ما را در این دیدار همراهی نخواهند کرد. سالم و نواب دو پاسور کلیدی تیم هستند که در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی تیم قرار دارند و اگر آن‌ها اجازه دادند می‌توانیم از حضور این بازیکنان در بازی فردا مقابل مقابل تیم فولاد بهره ببریم.
 
وی افزود: در هر صورت فرداآماده انجام دیدار مقابل فولاد هستیم و امیدوارم با کسب برد جایگاه خودمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن ، تیم ، الهلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار