معاون پژوهشی مدیریت نیروی انسانی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ‌های استان تهران از رتبه برتر استان تهران در عرصه اقدام پژوهی در کشور خبر داد.

حسین سنجری معاون پژوهشی و مدیریت نیروی انسانی و برنامه ریزی اداره آموزش و پرورش کل شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توانمندی و استعدادهای استان تهران در عرصه‌های آموزشی،‌تربیتی، پرورشی، تحقیقاتی و پژوهشی اظهار کرد: با تلاش مضاعف فعالان عرصه پژوهشی استان تهران در حوزه اقدام پژوهی به کسب رتبه اول در سطح کشور نائل شد.
وی در ادامه افزود: مجموعه اقدامات و فعالیت پژوهشی فرهنگیان در سطح کشور به رقمی بالغ بر 52 تا 53 هزار مورد می‌رسد که قریب به 25هزار مورد از این اقدام پژوهی‌ها مشمول استان تهران می‌شود که این امر مؤید ظرفیت ویژه این استان در حوزه‌های پژوهشی است.
سنجری در پایان تاکید کرد: مبانی فعالیت‌های علمی بدون در نظر گرفتن اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی امکان پذیر نیست و با توجه به اهمیت این عرصه نهایت تلاش و امکانات خویش را به کار خواهیم بست تا اهداف و برنامه‌های مورد نظر در حوزه آموزشی، پرورشی، تحقیقاتی و پژوهشی استان تهران به نحو هرچه مطلوب‌تری عملیاتی شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار