مدیر کل دفتر سلامت وتندرستی وزارت آموزش و پرورش از ارائه آموزش‌های ویژه به دانش آموزان به منظور کاهش رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

حسن ضیاءالدینی مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارائه آموزش‌های ویژه به دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: بخشنامه ویژه‌ای را در ارتباط با حواشی و اتفاقاتی که احتمال می‌رود در چهارشنبه آخر سال پیش آید به استان‌ها ارسال کردیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در چهارشنبه آخر سال دانش آموزان به سمت استفاده از وسایل محترقه گرایش دارند که با ارسال این بخشنامه آموزش‌های ویژه برای کاهش رفتارهای پر خطر به دانش آموزان ارائه می‌شود.

ضیاءالدینی با بیان اینکه به همین منظور کمیته بهداشت ایمن را در سراسر استان‌ها تشکیل دادیم گفت: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در خصوص کاهش حادثه‌های چهارشنبه آخر سال دعوت از همکاران آتش نشانی،‌هلال احمر، اورژانس در مراسم صبحگاه مدارس است تا از این طریق آموزش‌های لازم در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال آموزش داده شود.

مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: بروشورهایی در استان‌ها جهت آگاه سازی و فرهنگسازی مناسب دانش آموزان تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار