نماینده اصفهان گفت: از دادگاه و رئیس دستگاه قضا تشکر می‌کنیم که با دانه درشت‌ها برخورد کرده و اجرای قانون، خود دموکراسی است.

قدردانی از رئیس دستگاه قضا به دلیل برخورد با دانه‌درشت‌ها/ اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده استبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسن کامران نماینده اصفهان در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز دوشنبه 25 اسفند ماه گفت: آمریکایی‌ها که ادعای ابرقدرتی دارند 47 نماینده کنگره آنها جیره خور تروریست‌ها و منافقین هستند اگر آنها تغییر رفتار ندهند بنده با لیست منتشر می‌کنم که این نمایندگان کنگره حق و حقوقی که از ضد انقلاب می‌گیرند، چقدر است. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به آمریکایی‌ها تصریح کرد: شما در مذاکرات کم آوردید و اکنون به این موارد روی آورده‌اید البته ما در مذاکرات نباید فکر کنیم مذاکره کمکی به تولید در کشور می‌کند ما باید روی پای خود بایستیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اینها را نباید به هم گره زد.  
 
وی خطاب به عربستان بیان داشت: تو که خادمین نامت است، اسمت را عوض کن تو خیانت‌کاری، پیشنهاد می‌دهم که جهان اسلام خود بر کعبه مدیریت کند. 
 
کامران با اشاره به موضوع زاینده رود اظهار داشت: عمر زاینده رود به زمان صفویه و 300 سال پیش بر‌می‌گردد در آن زمان مدیریت زاینده رود آمایشی بود یعنی نحوه‌ تشخیص بهره‌برداری فرق می‌کرد، نمی‌شود حق آبه کشاورز که حق الناس است را ندهیم. 
 
نماینده اصفهان افزود: این شورای عالی آب هم تاکنون یک شاهی خسارت نداده من از نعمت زاده سؤال کردم می‌گوید به من چه، از وزیر نیرو پرسیدم می‌گوید به من چه! پس در واقع شورای عالی آب بیاید خسارت بدهد یعنی نه خسارت داده و نه دیه داده‌، تنها اکوسیستم را بهم زده‌ایم. 
 
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بسیار مظلوم است، بنده از طرف شما نمایندگان ناظر بر سفر‌های خارجی هستم و گفته‌ام که وقتی می‌خواهید بروید سوئیس برای رسیدگی به اموال بابک زنجانی دیوان محاسبات هم با شما بیاید. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گزارشی برای ما از سوی دیوان محاسبات داده نشده، یک بابایی در این مجلس خواست رأی بگیرد به وی گفتم به تو برای رئیس دیوان محاسبات رأی نمی‌دهم به دلیل آنکه با یک فرد اصفهانی مسئله دار ارتباط داری آن شخص شد معاون اول و آن اصفهانی مسئله دار شد گنده‌تر و امروز آن اصفهانی مسئله دار تو همین جاها شده عضو هیئت مدیره و کار چاق‌کُُنی می‌کند. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: تا این کار چاق کن‌ها هستند نمی‌گذارند اقتصاد مقاومتی انجام شود حتی این دیوار کشی جدید مجلس و سالن جدید اینها هم مغایر اقتصاد مقاومتی است سه قوه پولهای کاری‌شان را  به صورت شفاف بیان کنند و حتی بگوییم این سه قوه سفر کاری بروند اما ارز را نگیرند آن برای بیت‌المال است. 
 
نماینده اصفهان گفت: وقتی از امام راحل و مقام معظم رهبری یاد می‌کنیم تنها یاد کردن فایده‌ای ندارد و باید عمل کنیم. 
 
وی خطاب به دولت گفت: اقتصاد مقاومتی چه شد و سال آینده چه می‌خواهید بکنید، حتی دو شرکت سراغ دارم، فراوردهای دامی و شرکت جهاد تحقیقات ارز مصوب رهبری را به دستشان داده‌ایم و آن شرکت علوفه وارد می‌کند تحقیقات چه ربطی به علوفه دارد. 
 
کامران اظهار داشت: در سال آینده یارانه‌ها را زیر نظر داشته باشیم و یارانه پردر‌آمدها را حذف کنیم وقتی کشور پول ندارد و مشکل دارد و دست مریزاد به مردم که با این شرایط در تمامی صحنه‌ها حضور دارند یارانه پردر‌آمدها را کم کنید حتی شب عیدمان هم یادمان باشد که قیمتها را کنترل کنیم و بعد یارانه تولید را هم بدهیم. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: بازنشستگان فولاد اصفهان هنوز هم مشکل دارند دیگری بازنشستگان آموزش و پرورش و معوقات آنها هنوز داده نشده، معیشت معلمان هم مشکل دارد. 
 
کامران خاطرنشان کرد: از دادگاه و رئیس دستگاه قضا تشکر می‌کنیم که با دانه درشت‌ها برخورد کرده و اجرای قانون خود دموکراسی است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: دستگاه ، قضا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار