شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد رحلت یادگار امام (ره) اعلام کرد: سید احمد خمینی (ره) از مدافعان راستین و دیده‌بان صادق انقلاب اسلامی بود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای سالگرد رحلت جانگداز یادگار امام (ره) حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) را به پیشگاه مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی و تمام دلدادگان به ویژه بیت محترم ایشان تسلیت و تعزیت گفت و یاد و خاطره آن عزیز زنده یاد را گرامی داشت.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

حاج سید احمد خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه ذوب در اسلام و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت بود و خود را وقف خدمت به امام راحل عظیم‌الشأن کرد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزید.

یکی از بزرگ‌ترین وِیژگی‌های حاج سید احمد خمینی (ره) این بود که وی هیچ‌گاه میل و سلیقه شخصی خود را بر نظر امام خمینی (ره)  که ایشان را رهبر و مقتدای خود می دانستند ، مقدم ندانست.

 

وی یکی از مدافعان راستین انقلاب اسلامی و خط امام (ره) بود که حتی با فشارهای سیاسی و اتهامات بی‌اساس از این راه حقیقت تا آخرین لحظات دست بر نداشت، ایشان در اوج زهد و پرهیزگاری، گمنامی و مظلومیت یاوری همیشگی و حامی مطمئن برای پدر بودند.

 

ایشان یکی از مدافعان اصلی حریم ولایت بود که به عنوان اصل مترقی و اساسی اسلام و قانون اساسی در متابعات و پیروی از دستورات ولی فقیه به عنوان رکن رکین نظام اسلامی همیشه اصرار ویژه داشته و همگان را به این امر دعوت می‌کردند.

 

این نوع نگاه ایشان پس از رحلت پدر به وضوح نمایان شد که به صور مختلف از ولایت و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) حمایت همه جانبه کردند.

و در این مسیر با اتخاذ مواضع به موقع، صحیح و قاطع خود، بارها مورد اهانت مخالفان نظام اسلامی قرار گرفته اما ذره‌ای از موضع راستین خود عقب‌نشینی نکرده است.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجدداً یاد و خاطره‌ی آن عزیز از دست رفته، یادگار امام راحل و ستارۀ متجلی شده از تشعشع انوار آفتاب انقلاب اسلامی ـ  حضر ت امام خمینی (ره) ـ را گرامی داشته و از همه وفاداران به امام و انقلاب اسلامی و از همۀ علاقه‌مندان و ارادتمندان ایشان می‌خواهد تا با حضور پرشور و گستردۀ خود در مراسم‌های بزرگداشت و تکریمی که برای ایشان برگزار می شوند، با راه و اندیشه‌های زلال و تابناک ایشان و امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار