معاون نظارت پایش اداره کل محیط زیست تهران گفت: هوای امروز تهران برای همه گروه های سنیی در شرایط سالم قرار دارد

محمد رستگاری معاون نظارت پایش اداره کل محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به پاکیزگی هوای امروز تهران اظهار کرد: با توجه به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش کیفی تهران وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعد گذشته منتهی به 8 صبح امروز ( دوشنبه) 25 اسفند ماه در شرایط سالم قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا برای ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با عدد 67 و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون با عدد 38 مشخص شده است.

 معاون نظارت پایش اداره کل محیط زیست تهران با اشاره به اینکه میزان منواکسید کربن روی عدد 25 است ،گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی انتظار می رود تا پایان روز دوشنبه هوای تهران همچنان در شرایط سالم با قی بماند.

رستگاری با بیان اینکه هوای روز دوشنبه تهران برای همه گروه های سنی در شرایط سالم قرار دارد ، افزود: شاخص کیفیت هوای تهران در برخی ایستگاه ها ازجمله پارک رازی (منطقه11) با عدد 108 ،پارک سلامت (منطقه 17) باعدد 110 و فرمانداری شهر ری ( منطقه 20) با عدد 103 بالا تر از حد استاندارد قرار دارند.

وی در پایان تصریح کرد : با توجه به بارش باران در تهران میزان غلظت آلاینده ها در یک ساعت آخر 13 میکروگرم در مترمکعب است و این یعنی غلظت آلاینده ها در هوای امروز تهران کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هوا ، تهران ، غلظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار