مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 10 از برگزاری جشنواره آرزوها در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

مهناز میرزایی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اشاره به برگزاری جشنواره آرزوها در بوستان تهرانی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه پایانی سال و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای پاسداشت آداب و رسوم سنتهای اصیل ایرانی و حفظ سلامت و شادابی شهروندان با تلاش اداره سلامت جشنواره آرزوها در بوستان تهرانی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم نمادین و زیبا اعضای کانونهای سلامت با حضور در بوستان تهران بالن آرزوهای خود را روشن و به آسمان می‌فرستند همچنین همزمان با اجرای این جشنواره نمایشگاه توانمندی‌ سازی معلولات و محصولات کانونهای مادر و کودک نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و عرضه می‌شود.

میرزایی تصریح کرد: این جشنواره با هدف کاهش و پیشگیری از آسیبهای احتمالی چهارشنبه پایانی سال و فرهنگ‌سازی برای اجرای برنامه‌های سنتی بی‌خطر مفرح در روز چهارشنبه 26 اسفند ماه از ساعت 17 در بوستان تهرانی‌ برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به بوستان تهرانی‌ واقع در خیابان قزوین بعد از دو راهی قپان مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: همچنین جشنواره هفت سین نیز 25 اسفند ماه ساعت 10 صبح در بوستان باقری زنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، شهرداری ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
ای کاش این طرح همه بوستانهای ایران برگزار میشد مردم برای روحیشون احتیاج دارند هم اینکه چهارشنبه آخر سال بی خطری داشته باشیم
آخرین اخبار