هادی: بعد از جام جهانی به انتخابی تیم ملی فکر می کنم

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 می گوید در حال حاضر فقط به حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی لس آنجلس فکر می کند.

هادی: بعد از جام جهانی به انتخابی تیم ملی فکر می کنمپرویز هادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با تدبیر کادر فنی در مسابقات جام تختی کشتی گرفتم که خوشبختانه توانستم روی سکوی نخست قرار بگیرم و پس از این رقابت ها به طور مستمر تمریناتم را در اردوی تیم ملی دنبال می کنم.

وی درباره وضعیت فعلی خود گفت:در حال حاضر که تمرینات پرفشاری را در برنامه داریم و فکر می کنم از اردوی بعدی از شدت آن کاسته شود،در هر صورت از هر نظر وضعیت مطلوبی دارم و امیدوارم تا آغاز مسابقات جام جهانی به لحاظ روحی نیز به شرایط کاملاً ایده آل نزدیک شوم.

دارنده دو مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی چه برنامه ای دارد گفت:در شرایط فعلی همه تمرکزم معطوف به مسابقات جام جهانی است چرا که نتیجه این رقابت ها هم به لحاظ تیمی و هم برای خود من خیلی مهم است اما این بدان معنا نیست که برای حضور پر قدرت در رقابت های انتخابی تیم ملی برنامه نداشته باشم.

وی تاکید کرد:همانطور که بارها اعلام کردم هدف بزرگی چون حضور در رقابت های جهانی 2015 و کسب یک مدال خوشرنگ در این میدان را در سر دارم به همین منظور پس از جام جهانی با همه وجود تلاش می کنم تا در مسابقات انتخابی به دوبنده مقدس تیم ملی برسم.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 با حضور هشت تیم برتر دنیا روزهای 21 و 22 فروردین ماه سال 94 در شهر لس آنجلس کشور آمریکا برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار