رئیس مرکز اطلاعات و مدارک علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اظلاعات ایران:

ثبت ۲۰۰ هزارمین پایان‌نامه در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها/دانشگاه آزاد بیشترین سهم در ارائه پایا‌ن‌نامه‌های دانشجویی

درودی گفت: ۲۰۰ هزارمین پایان‌نامه در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور، از دانشگاه تبریز، در مقطع کار‌شناسی ارشد، در وب‌سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به ثبت رسید.

درودی رئیس مرکز اطلاعات و مدارک علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از بهمن ماه سال ۱۳۸۷ کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه پایان‌نامه‌ها ورساله‌های تحصیلات تکمیلی آغاز شده و از آن زمان تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار پایان‌نامه در این پایگاه به ثبت رسیده که از این میان نزدیک به ۱۶۳ هزار پایان‌نامه به تایید دانشگاه رسیده است.

وی افزود: بیشترین پایان‌نامه ‌های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با ۶۷ هزار و ۵۴۵ رکورد و پس از آن به ترتیب گروه علوم پایه با ۳۴ هزار و ۱۷۴ رکورد، گروه فنی و مهندسی با ۳۴ هزار و ۸۳ رکورد، گروه کشاورزی با ۱۷ هزار و ۶۳۲ رکورد، گروه هنر با ۵ هزار و ۸۹۳ رکورد و گروه علوم پزشکی با ۳۶۲۰ رکورد، قرار دارند. 

 درودی تصریح کرد: در این می‌ان، ۱۵۱ هزار و ۶۸ پایان‌نامه در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۱۱ هزار و ۸۷۹ پایان‌نامه در مقطع دکتری بوده است. 

وی در ادامه به دانشگاه آزاد اسلامی و تعداد پایان نامه‌های دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد واظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با بیش از ۱۱ هزار تایید پایان‌نامه، بیشترین سهم تایید پایان‌نامه‌ها در پایگاه ثبت را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور استان تهران و دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین تایید را داشته‌اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار