مدافع تیم پرسپولیس گفت: عربستان حریف سرسختی است، اما با شناخت کامل به مصاف آنها رفته و هواداران را راضی خواهیم کرد.

کم کاری‌های لیگ را در آسیا جبران خواهیم کرد.رضا نور محمدی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با وضعیت پرسپولیس در آستانه سفر به عربستان و دیدار النصر اظهار داشت: باید بگویم که تیم حریف را از هر لحاظ مورد بررسی قرار داده‌ایم و می دانیم که کارمان در عربستان سخت خواهد بود، اما در تلاش هستیم که با تمرکز کافی به مصاف حریف برویم تا بتوانیم با دست پر به تهران بازگرد‌یم.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج ضعیفی که در لیگ برتر کسب کردیم، تنها دلخوشی هواداران ما همین لیگ قهرمانان آسیا است و ما در صدد هستیم که با تمرکز کافی این مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذاریم چرا که توقعات هواداران از ما بالا رفته است.
وی درباره اتفاقات بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: باید بگویم که در بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان می توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم، اما بی تجربگی و مسائل حاشیه ای باعث شد که نتوانیم آن طور که باید عملکرد خوبی را از خود به نمایش  بگذاریم و امیدوارم در جام باشگاه آسیا پیروز شویم چرا که در صورت رخ ندادن ایم امر این مساله جبران ناپذیر خواهد بود.

نور محمدی تصریح کرد: تمام ناراحتی اعضای تیم این است گه چرا باید چنین اتفاقی در زمین بازی رخ دهد و چطور افراد به خود اجازه می دهند که با در دست داشتن بلندگو به بازیکن و خانواده‌های آنها توهین کنند و آنها را مورد فحاشی قرار بدهند و حتی کسی هم نبود که بخواهد جلوی اتفاقات رخ داده را بگیرد.

وی افزود: تمام بازیکنان تمرکز‌‍شان بر این که سنگ یا اجری با آنها برخورد نکند و باید بگویم که از اتفاقات رخ داده ناراحت هستیم چرا که تا به ایمنی بعد از 12،13 سال بازی در فوتبال چنین صحنه‌هایی را ندیده بودم و براین تعجب آور بود.
 
مدافع تیم پرسپولیس بیان کرد: در کل انتظار ما از هواداران نفت مسجد سلیمان بیشتر از این این‌ها بود و تا جایی که من اطلاع دارم آنها همیشه رفتار خوبی داشتند، اما چطور در این بازی این اتفاقات باید رخ بدهد جای سوال است سنگ پرتاب کردن را دیده بودم، اما آجر پرتاب کردن را نه!

وی درباره درگیری خانزاده در تمرینات‌ام امروز پرسپولیس بیان کرد: تمرینات پر فشاری را دیروز پشت سر گذاشته ایم و به طور درگیری بین 2 بازیکن زیاد مهم نبود و اتفاقات خاصی رخ نداد و آنها خودشان نیز بعد خودشان پشیمان شدند و باید بگویم درخشان تصمیمات لازم را می‌گیرد و اگر لازم باشد درباره این موضوع ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار